somethings never changes

Nu har jag inte bloggat på 2 dagar och 7 timmar. (Anledningen till att jag vet det är för att det står om man tittar på översikten) Det är med mig som det är med de flesta andra bloggare; när det händer mycket i ens liv hinner man inte blogga. Och hos mig händer det saker mest hela tiden.

Efter jobbet i lördags var det tänkt att jag skulle hämta upp Jennie hemma hos Micaela, aka Eken, för att sedan ta oss en matbit inne i stan. Så blev det inte riktigt. Istället blev jag uppbjuden på deras förfest. Det var Aspero reunion och jag fick komma. Inte illa pinkat för en trähäst. Det blev mycket snack, skratt och gråt. Sedan körde jag in lite folk till stan. Jennie, Natta, Ronja och jag tog oss en matbit på Greenwich, sedan blev det en sväng in på SevenEleven för att införskaffa lite godis. Detta tryckte vi (läs: Jennie) i oss sittandes på en parkbänk. Detta kanske låter hur tråkigt som helst, men det var det inte kan jag lova. Vi skrattade nog mer än de flesta andra på stan den kvällen. Och jag som var nyktrast av oss alla, var också knäppast. Som det brukar alltså..
Körde sedan Jennie, Natta och Ronja till deras hotell innan jag släppte av Eken hemma hos sig. Sedan skulle jag åka till Mölndal för att hämta D. Är väldigt stolt över mig själv. Hittade på första försöket. Inte illa pinkat där heller.

På söndagen låg vi i sängen länge. Jag gick och hyrde en film innan det var dags för mig att tokskynda mig hem. Hade lovat att titta på Steffi som spelade SM och eftersom jag hade försovit mig till första matchen fick jag ta den andra. Och jag håller vad jag lovar. Hem och bytte om på 3 minuter och sedan åka vidare till Lillekärrshallen. Kunde bara titta på första halvleken då jag skulle spela fotbollsmatch sen.
Vår match slutade tre lika. Min insats var helt godkänd. Aldrig spelat back innan..
Vi hade också storpublik. Maggan, Classe, Linus, Vickan, Linn, Christian och D hade tagit sig till Guldheden denna afton för att titta på oss. Måste varit en underhållande match iaf.

Idag har jag jobbat på skolan till halv fyra. Nu sitter jag i Floda där jag jobbat sen fem, går av åtta imöra bitti. Då ska jag ta mig till Tuve för att infinna mig på skolan fram till halv fyra. Sen, mina damer och herrar, är jag ledig fram till 22.00 på onsdag. Måste dock försöka vända dygnet något då jag jobbar vakennatt två  nätter i rad sedan..

Så nu blir det till att försöka sova.
Dock lite svårt just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0