hello?

Jag har en liten fråga.
Om man har gått mellanstadiet och högstadiet ihop
då har man ändå spenderat 6 år ihop. Träffats nästan
varje dag. Även om man då kanske inte pratade med
varandra varje dag, eller umgicks tycker jag ändå att
nu, 5-6 år senare kan hälsa på varandra.
Klämma fram ett ynka "hej". Kan det vara jättesvårt?
Är det för mycket begärt!?



Sen blir jag trött på allt snack.
En vän till mig har drabbats av svininfluensan.
Hennes mor ringer till skolan för att informera skolan om läget.
Hon ansåg att det var hennes plikt. Men inte behöver väl då
läraren gå ut med det jätteofficiellt och berätta att denna
tjej drabbats av denna sjukdom? Jag förstår inte grejen.
Behöver verkligen hela skolan veta detta om tjejen i fråga
inte varit i skolan när hon varit sjuk? Nej!
Sen förstår jag inte heller varför folk som ser tjejen
ska viska: "hon har svininfluensa!" till varandra.
Sköt ert eget liv, ffs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0