i can see clearly now, the rain is gone

Jaha. Då sitter jag här igen. Har ungefär 7,5 timmar kvar att arbeta. Jag har alltså redan gjort 2,5 timmar. Bara kanske det borde heta, men för mig känns det som att jag bara varit här i en timme. Vilket isåfall betyder att jag är klart om 3 timmar, om jag räknar på mitt sätt. Det kommer dock inte bli så, det vet jag.

Skövde slog Sävehof i PartilleBoHallen idag, 24-28 blev slutresultatet. Jag, och många andra, tycker att detta var något jätteroligt och jättebra. Det är bra att Sävehof inte är så överlägsna, även om jag tror att de tar hem SM-guldet i år igen. Sen tycker jag att det var extra roligt för mina vänner i Skövde; Carro och Lollo. Inte illa att fått vara med den här matchen.
Jag önskar att jag hade varit där och tittat. Var meningen att jag skulle varit då, men då det blev punktering på Golfen kunde jag inte ta mig dit. Crap!

Det som är tråkigt nu är att Sävehof kommer att vara riktigt revanschsugna, och de möter Kärra nästa gång. Även om jag inte tror att Kärra hade haft så mycket att säga till om ändå, det kommer bli ännu svårare nu. Men jag håller mina tummar och hejar på de (Kärra) nästa torsdag ändå. Jag ska göra allt jag kan för att hjälpa de fram till seger..

Missade delar av Idol idag också. Åkte istället till Donken vid Bäckebol för att ha en liten snabbdejt med D där. Det börjar bli lite av vårt ställe, tre gånger har vi käkat där nu.. Sedan hade vi tävling från donken ut på motorvägen. Han körde om mig precis innan sista rondellen, den jäveln.

Nu blir det att titta på lite Greys Anatomy och Desperate Housewives..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0