i feel good

Igår käkade D och jag pizza samtidigt som vi
tittade på Rena Rama Rolf.
Jag skrattade som aldrig förr.
Som efterrätt blev det Roast på Berns.
Skrattat fortsatte. Även D skrattade en del.
Sedan blev det sängdags.

Idag har jag jobbat. Sedan har jag cruisat runt i Kärra.
Först kom Annie och Maggan förbi, sedan Jeffan.
Körde upp henne till hennes träning.
Sedan åkte Jessica Ehrnbring och jag hem till hennes föräldrar.
Även Richard var där. Det bjöds på kladdkaka.
Himla tur att jag gick med..

Nu sitter jag hemma. Ska hämta D efter jobbet.
När det nu blir. Sen får vi se vad som händer..

Jag är för övrigt glad. Och jag mår bra.
Ska till Camilla imöra och fixa håret.
Bort med extensions och i med mer färg.
Var längesedan nu. Kanske ska passa på att klippa det?
Får se hur det blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0