I need some answers

Ena sekunden är det varmt som satan. Nästa är det kallt som faan.

Jag vet vad jag borde göra, vet att jag borde ta tag i det.
För min egen skull.
Men det är lättare sagt än gjort.
Samtidigt som jag vill veta, vill jag inte veta.
Är rädd för vad jag kommer att få reda på,
vad jag kommer att få för svar på min fråga.

Men jag måste fråga. Måste våga fråga.
För frågar man inte får man inget svar.
Och jag måste få svar.
Även fast jag inte vill, så måste jag det..

En annan fråga är bara när man ska ställa frågan.
När är det rätt tillfälle? Närsomhelst?

Jag är glad att jag har vänner som bryr sig.
Vänner som ställer upp på mig.
Vänner som har tålamod med mig.
Utan de hade jag inte klarat mig.
Inte en minut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0