lunchtime

Var ganska segt på jobbet igår. Tur att D kunde underhålla en då..

Blir väldans mycket jobb i veckan. Jobbade ju jouren inatt.
Kommande natt ska jag även jobba jour. Sedan blir det att åka till
Tuve och jobba där. Går av passet i Floda klockan åtta.
Ska vara i Tuve klockan nio och slutar halv fyra.
På torsdag ska jag vara i Tuve och jobba 8-15.30.
Sedan snabbt till Floda för att jobba jouren 17-08.
Går alltså av i Floda klockan åtta och ska ännu en gång vara i
Tuve klocka nio. Där slutar jag halv fyra, sedan blir det att åka
till Floda för att jobba ytterligare en journatt med start klockan fem.

Hängde ni med?


Idag ska jag iaf snart åka in till stan för att käka lunch med Denis
som kommer på besök. Ska bli kul att träffa honom. Har inte träffat
honom sen i början av juni ju..

See ya!
Wouldn't wanna be ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0