once again - soccergame

Hämtade D efter jobbet igår. Åkte sedan hem till D.
Blev sängen ganska direkt.
Blev hemkörd tidigt i morse. Somnade om till slut.

Sedan åkte jag till Partille för att ta bort mina extensions
hos Camilla. Sedan färgade vi och klippte lite också.
Åkte därefter vidare till Allum för att försöka hitta något
till min kära vän Annie som fyller år imöra.
Hittade inget till henne, men en tröja till mig och en
present till Sanna Forsberg som hon ska få nästa gång
vi ses. Klockren present!

Blir förövrigt trött på Allum. Sveriges rörigaste köpcentrum.
Där skulle jag nog kunna gå vilse. Ingen ordning någonstans..

Nu sitter jag hemma och väntar på att tiden ska gå.
Vill att klockan ska slå 17.45 för då börjar försnacket.
Sedan är det fotbollsmatch, Sverige vs Malta.
D tror att Zlatan gör två mål. Jag tror inte på ett enda.
Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0