One Tree Hill

Natten mellan måndag och tisdag förra veckan, svensk tid sändes det nya avsnittet av One Tree Hill. Säsong 7, avsnitt 1. Bad min bror ladda hem det så fort det gick. Snäll som han är gjorde han det också. Jag har sedan hela veckan försökt att komma in på servern, det har inte funkat förrän idag. Detta gjorde mig jävligt glad och laddad. Hade tänkt att se det avsnittet inatt, när jag ska jobba vaken natt. Tror dock inte att jag kan hålla mig.
Avsnuttet ligger nu på min dator, färdigt att klicka igång. Hur ska jag kunna vänta i över 7 timmar på att få titta på det? Det är inte möjligt.
Får helt enkelt hitta på annat i natt. Frågan är bara vad.

Love that show!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0