red roses

Ojsan, vad tiden går fort. Nu ska jag helt plötsligt snart åka till jobbet. Eller ah, snart och snart. Om ungefär 3,5 timmar. Ska köra lite tidigare då jag ska till Paprika och köpa middag till ikväll.

Måste också köpa blommor till mamma från pappa. Den 23e spetember varje år får min mamma tre röda rosor av pappa då hon har namnsdag idag. Egentligen har hon inte namnsdag idag på riktigt, utan pappa kallar henne vid ett namn som har namnsdag idag. Detta är också enda dagen vi uppmärksammar namnsdagar hemma hos oss.
Pappa är ju i Norge och jobbar och då får jag ställa upp för honom, fick göra det förra året också. Hon kan ju inte komma hem den
23 september ett år och det inte står tre röda rosor på köksbordet..

Ciao!

Kommentarer
Postat av: C.S on Fire!

va gulligt :)

2009-09-23 @ 13:49:28
URL: http://caarroliten.blogg.se/
Postat av: Evy

Hälsa Tekla o gratulera !

2009-09-24 @ 22:05:55
URL: http://restanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0