shoes

Kom precis hem från stan. Käkat buffé uppe på Lydias ihop med Jennie, Sara och Jonathan. Sedan åkte de vidare mot Karlshamn. Jag gick och tog min sista twinrix spruta så det är ur världen. Ca 25 års skydd mot Hepatit A och B. Ganska så skönt. Sedan var det tänkt att jag skulle gå och fördriva lite tid på stan innan jag skulle ta mig till mammas jobb för att hämta bilen och därefter åka till jobbet. Men efter att ha varit inne på Bik Bok och shoppat två tröjor insåg jag att det skulle bli bra mycket dyrare att gå på stan än att åka hem. Därför hämtade jag bilen nästan direkt och åkte hem. Har också varit och hämtat ut mitt paket från Nelly.com. Tre par skor. Skitsnygga. Verkligen jättesnygga. (ska lägga upp bild senare eller en annan dag. För ni bara måste se de).

Nu ska jag åka vidare mot jobbet. Får som sagt se vad som händer sedan.

Toodeloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0