sometimes love comes around

Hade jag inte vetat bättre hade jag trott att jag var sjuk.
Går runt här hemma i fiskläder, helt ensam.
Käkade mannagrynsgröt till frukost. Ni vet sånt som man inte
hinner att äta i vanliga fall, utan bara när man har gott om tid.

Ska snart bege mig in i duschen. Måste också packa upp min väska.
Och nej, jag har inte hunnit det. Har jobbat en hel del.
Sen var D här i onsdags. Och då hanns det inte med sådant.
Därför får det blir idag. Har kläder som måste tvättas också.

Ikväll blir det middag och fotboll. Sedan blir det att göra stan osäker
ihop med min kära vän Annie, också känd som Ankan.



Nej, dags att ta tag i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0