thaifood

Jag har aldrig varit förtjust i thaimat. Eller ah, jag kan inte säga så egentligen då jag inte har testat det tidigare. När jag äter kinesmat äter jag bara friterad mat och ris. När man går till en thairestaurang finns det inget som är friterat. Inte på de jag har varit iaf..
Igår när vi kollade på fotbollen satt Vickan och åt thaimat. Jag smakade och det smakade ljuvligt. När hon inte orkade åt jag upp resten. Maten fanns kvar i munnen länge, länge efteråt. Nu är thaimaten, nr 9 på restaurangen i Kungälv, det enda jag kan tänka på. Nästan iaf. Tänker också på D och Luke Perry. Men nr 9 är det jag tänker mest på. Är sjukt sugen på att ta bilen till Kungälv och köpa nr 9. Anledningen att jag kallar det nr 9 är för att Vickan inte vet vad den heter, utan hon beställer nr 9. Det ska jag göra nästa gång mamma eller jag inte orkar att laga mat. Fy sjutton vad jag längtar till den dagen!

Kommentarer
Postat av: vickan

åååh äntligen någon som gillar nr 9 lika mycket som mig!

2009-09-21 @ 21:08:13
Postat av: C.S on Fire!

haha jag gillar också nummer 9 :D Dessutom var det lollo o vickan som introducerade mig ;)

2009-09-21 @ 22:12:14
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0