thinking..

Jag vet inte vad jag ska säga. Eller vad jag ska ta mig till. Och varför jag ska göra det. Jag vet ingenting..

Jag har varit en dålig vän mot folk jag verkligen tycker om. Jag erkänner det, jag har varit kass. Jag vet inte varför jag har gjort som jag har gjort. Kan inte svara på det. Jag är inte sån egentligen, så varför har jag betett mig på det sättet som jag gjort? Kan inte svara på det. Det är något som har fått mig att ta "fel" beslut.

Det har aldrig varit min mening att såra mina vänner. Det vet de om. Men fortfarande har jag gjort det, och det är inte okej!

Hade svårt att somna inatt. Dels för att jag hade sårat folk, dels för att folk hade sårat mig. Sen också för att jag fått reda på saker som var mindre skoj.. Hade svårt att somna. D kände till och med på mina hjärtslag att jag tänkte mycket, sa han. När jag vaknade snurrade tankarna. "Vad ska jag göra?" "Hur ska jag göra?".

Jag vet varken in eller ut. Men jag måste ta ett beslut. Jag måste verkligen det. Såhär kan jag inte ha det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0