tired as hell

Trött, trött, trött.. Det är precis vad jag är.
Inte för att jag gjort något som kan göra mig trött egentligen.
Men det är väl det som är problemet. Bara gå hemma och göra
ingenting. Eller jo, jag städade lite. Sen solade jag.
Men inte så mycket mer.

Jo, jag gick halvvägs upp till centrum för att möta min
älskade Jennie som skulle komma på besök.. Vi har pratat.
Om allt. Verkligen allt. Hur det var, hur det är och hur det ska bli.
Det sista är ingenting man riktigt vet. Men man kan alltid
föreställa sig.
Sedan åt vi en god middag ihop med mina föräldrar.
Efter den såg vi sista fem minuterna på Idol.
Vilken kille, han som sjöng "Walking in Memphis".
Gud så bra. Extra roligt att han bara fortsatte att sjunga när han gick..

Nu har jag precis kört hem Jennie.
Ska sova. Jobb åså imöra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0