now I'm going to sleep..

Jag tror detta är första gången sen i torsdags jag sitter (läs: halvligger) och känner att jag kan andas. Känner att jag kan slappna av. För ja, det har varit en ganska så hektisk helg. I fredags jobbade jag 8-14, sen 16-22. Åkte sedan hem till Annie för att fira henne. Då hade några redan lämnat. Kvar var dock Linn, Steffi, Linus, Jessica och D.. Sedan dök även Björn upp. Det blev en trevlig bilfärd in till stan. D och jag försvann in en snabbis på Hard Rock i väntan på de andra.. Där bjöd Karin på öl. God öl.
Sedan gick vi runt en sväng på stan innan vi tog oss an Bryggeriet. Eller om det var de som tog sig an oss. Skit samma. I trevligt sällskap kan inget gå fel, därför var det toppen.
Precis innan jag skulle åka hem fick jag höra saker som jag inte vill höra. Inte då. Inte när jag var på väg hem till ett tomt hus. Även fast jag vet att folk bara ville väl så var det mindre skoj. Fick dock höra saker som jag ville höra strax därefter. Och behövde inte åka hem till ett tomt hus..

D körde mig till Eriksberg för att jag skulle hämta min bil. Snabbt in i duschen, käkade sedan pizza med Vickan innan det var dags för mig att åka till jobbet. Jobb lördag 16-22, sedan åkte jag hem till Jennie i Kortedala. Där var det jättekul att kliva in genom dörren då Jocke, Elina och Natta utbrister: "NEEEJ!" Kul att se er också.
Bytte om snabbt och sedan försökte jag dricka ikapp. Lyckades inte jättebra, men det gjorde inte så mkt.
När vi till slut hade fått tag i en taxi begav vi oss mot Valand. Tog dock först en öl och kaffe BaileysCondecco. Träffade någon där, kommer inte ihåg hans namn men trevlig var han. Även Christer dök upp på Valand. När det var dags att lägga sig i sängen mötte jag upp D och vi åkte till Haga. Där låg jag nog i sängen hela dagen innan det var dags att åka till jobbet. D hade kört en kompis och sedan kom han hem med Donken-mat. Han vet faan hur man får mig på fall..
Skulle bara åka med Jennie från Kville till Kortedala. Det gick väl sådär kan jag säga. Fick byta om i bilen iaf och det gick bra. De i bilarna bredvod gillade det iaf..
Jobbade 16-22 även söndag. Åkte efter jobbet till D och tittade på en jävla film på 4an baerad på en bok. Och jag blev så irriterad på skådespelarna. De var dubbade och rörde inte ens munnen rätt. Som Josef i Beck. Dock är Josef mycket, mycket bättre.

Kom hem klockan sju i morse och ska väl snart försöka somna om. Även om det inte är jättelätt.. Men jag ska göra mitt bästa. Håll era tummar för mig, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0