Fremantle

Nu är vi äntligen här. Hos Sanna.
Och som ni ser använder jag riktiga bokstäver. Sanna har ju ett svenskt tangentbord.
Dock är det väldigt svårt att skriva ändå, nu har man precis lärt sig att använda a och o
istället för å, ä och ö.

Här har vi det toppen iaf. Sanna är för jävla go. Men det visste ni ju redan.
Full rulle hela dagarna långa.

Har dock inte sovit mycket inatt. Somnade strax efter ett och vaknade tjugo i sju.
Klarvaken och go. Sanna skulle jobba så jag gick med henne upp.
Efter det har vi käkat skitgod frukost som Sanna gjorde till oss.
Sedan åkte vi en sväng med bilen. Låg på stranden, käkade lunch och
köpte mat till ikväll. Ikväll blir det att sitta nere pä stranden och tjöta eller att
gå upp och sitta vid monumentet. Hursomhelst, det blir görbra!

Har sovit middag idag. Var riktigt skönt och välbehövligt (av lite olika anledningar..).
Nu har jag precis haft ett Skype-samtal med Soffie. Soffie, den underbara.
Kikki, Bettan och Lotta-turné, fast på avstånd..
Det var riktigt gött att ha pratat med henne. Man blev glad.. Som alltid av henne.
Nej, nu ska jag chilla lite i Freo.




So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0