a new year!

Längesedan man var här. Men det blir lätt så när man jobbar så mycket som jag har gjort.

Nyårsfirandet var bra. Trevligt och mysigt. Dock jävligt kallt då värmen i lokalen inte ville visa sig. Men det gick över snabbt och man vande sig. Kanske därför man hostar och nyser som en annan nu.. Det var iaf en trevlig tillställning och mycket trevligt folk, med vissa undantag. Men jag orkar inte bry mig, jag orkar verkligen inte.
Nyårspussen, eller kanske pussarna, var också mysiga.

På jobbet igår var jag trött, megatrött. Dock kunde jag inte somna när jag kom hem till D (som alla för övrigt var väldigt nyfinka på..). Mitt i Final Destination 2 stängde jag av tvn för att försöka somna. Kände att jag skulle bli helt knäpp om jag skulle fortsätta titta. Få för mig att jag såg tecken och sådant. Men jag gillar de filmerna ändå..

4 dagars jobb kvar innan resan. Sedan en dag ledigt. På torsdag kör D in mig till centralen och sen är det hej då för 3,5 månaders tid. Kanske. Det återstår att se..

Jag är lycklig iaf. 2009 är över. Det har varit ett väldigt bra år. Känns som om detta år har gått väldans fort. Känns som om det var igår Vickan och jag var på Guadeloupe. Känns som om det var igår jag tränade min sista handbollsträning, känns som om det var igår jag lärde mig att åka snowboard riktigt bra..

Att första dagen på det nya året vakna upp bredvid någon man tycker om känns för jävla bra. Att en vecka in på det nya året åka iväg till sitt drömresemål med en underbar vän känns och jävligt bra. Det känns som att 2010 kommer att bli bra. Ett bra år. Det ska jag se till att det ska bli..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0