it's christmas time

Man kanske tycker att jag kan förtjäna detta, efter vad jag har gjort. Men jag tycker inte att det går att jämföra. Inte alls. Det är inte samma sak. Det är verkligen inte samma sak. Men det är bara vad jag tycker. Och alla har rätt till sina egna åsikter..

Annars är det bra.
Snön faller och så gott som lägger sig kvar på marken. När jag tittade ut genom köksfönstret och såg trädet som lyser med lampor i, snö som faller och snö ligga kvar på marken var det första gången jag riktigt kände att det snart är jul. Nu är julen nära. Riktigt nära. Om sisådär åtta dagar är det julafton. På lördag ska vi hem till mormor och träffas allihopa. Ja, de som kan vill säga.. Men det blir ju de vanliga. Plus en ny. Det ska bli trevligt.

Det känns som att det blir en bra jul i år. Dock mycket jobb för min del, men det är det ta mej fan värt.






en förväntansfull tjej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0