someday you will understand

Full rulle för hela slanten.

Min helg ihop med mina två kollegor, Kikki och Bettan, har varit hela underbar. Vi har kollat på handboll och druckit alkohol. Ganska bra kombination. Dock testade vi det aldrig samtidigt.. Kanske lika bra det.
Det var förfest här i lördags. Deltagarna var Sanna, Sofie, Caroline Strömberg, Steffi, Caroline Aronsson och Hagman. Vet inte om någon hade ett öga torrt när Carro hade sjungit klart. Caroline Aronsson alltså..
På vägen hem efter ett besök på Keybar i lördags tog vi oss en gungtur på Lillekärrskolan. Sanna var något sådär oglad. Surmus är det rätta ordet!

Lite smått och gott:
- "Jag vet inte om det är jag som har skvätt, eller om nån har kissat på ringen"
- "Jag måste gå på the restroom." "Jag behöver också vila" En konversation mellan mina två kollegor
- Filli och Carro Rähähä ville väl inte vi hänga med
- "Vad ska man ha på sig imöra?" Jag gillar att vara förberedd.
- Mats och Gunilla var väl inte jättetrevliga på vägen hem
- Justerare, ordförande och sekreterare
- Justeraren släpper sig vid frukosten. Efter det fick hon nästan sparken
- "Fille!" En snuskig Eskilstunabo hade tappat bort sin kompis
- "Det är jag och Nathalie om ska in här" Nej, Carro. Lina Wallin.
- Tyvärr blev det inget sprutande på Liseberg


I söndags när mina kollegor lämnat mig åkte jag och Caroline Aronsson till mitt land. Käkade god mat med mormor och spelade kort. På måndagen träffade vi JeffanStenungs Torg för att shoppa lite åså. Jag var nog bäst på att shoppa. Sedan åkte Carro hem, Jeffan och jag tog en lunch. Sedan blev det gym ihop med Jonas, Thomas och Wille. Hem till Jonas för att laga mat och äta. Efter det åkte vi hem till Catta och Morgan för att laga Jeffans bil/titta på Blåvitt.


På tisdagen bjöd jag in mormor och mig själv till farmor och farfar på fika. Åkte sedan hem och hämtade Elin. Köpte blommor och åkte till Walles grav. Han fyllde ju år..
Sedan hem för att städa och fixa innan allt folk dök upp. Trevlig grillkväll med avslut på Berså och It's tuesday. Dock var det inte ball där så Cecilia och jag stack till Keybar och träffade Barre och gänget.

Igår var jag på gymmet med Jessie. Sedan var vi och grillade hemma hos familjen Löfgren. Deltagarna var Maria, Jessica, Mikael, Basse och jag. Riktigt trevligt..

Idag var det tänkt att jag skulle åka till Stenungsund. Regnet öser dock ner så jag får se hur det blir med det. Får först iaf ta fram lite kläder som ska packas ner. För imöra åker jag till TURKIET!

Kommentarer
Postat av: Vickan

Ja, för alla tre!

2009-07-09 @ 12:40:47
URL: http://vicktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0