two and a half men

Glömde förstås att även Rasmus Elm hade försvunnit..


Nu har vi packat, mor och jag. Jag lade fram grejerna, sedan lade hon ner de i väskan och jag tittade på. Ett sånt teamwork vi har, mor och jag. Om en liten stund åker vi till landet. Mor, far och jag. De ska fixa massa grejer imöra, jag ska bara duscha och raka benen. Sen kommer Bosse, Linda, Alicia och Oskar. Då blir det nog full rulle. Sedan dyker nog min bror Johan, hans flickvän Therese och Ingela också upp. Då blir det verkligen full rulle.

Jennifer kommer och hämtar mig efter hennes träning imöra. Sedan åker vi till Jonas där vi ska spendera kvällen och natten. Morgonen därefter bär det av mot Grebbestad. Ska bli trevligt.

Nu sitter jag bara och väntar på att mor och far ska bli klara med sitt packande. Tittar på two and a half men och äter upp min brors M&M som han glömde här igår. Blir nog ett herrans liv när han kommer hem, men då är jag inte hemma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0