how do you do?

Jag har insett att min senaste kyss: helt underbar och i morse
Jag lyssnar på: min mamma som pratar i telefon
Jag pratar: en hel del
Jag tycker om: mat
Jag avskyr när folk: är egoistiska och snåla
Min bästa vän är: (finns många)
Min första vän hette: Maria Löfgren
Kärlek är: underbar när den är sann
När jag borstar tänderna: brukar jag vilja prata
När jag lagar mat:
blir det nästan alltid gott
Det sexigaste yrket är: barnskötare
Jag är rädd för: det här
Den värsta känslan är: när man har sårat någon man tycker om
Den bästa känslan är: när någon man tycker om öppnar sitt hjärta för en
Jag är bäst på: att lyssna
Jag är sämst på: att tycka bra saker om mig själv
Om jag va ett djur skulle jag vara: en delfin
Om jag va en insekt skulle jag vara: en mygga
Jag kommer alltid att vara: ärlig
Det finaste som finns är: kärleken
I sommar: har jag haft det kanon
Sist jag grät var: idag när jag satt i bilen och väntade på Vickan
När jag vill tänka går jag: in i mig själv
När jag bakar så bakar jag: kladdkaka, min specialitet
Min mobiltelefon är: miljövänlig
När jag vaknar på morgonen: vänder jag mig om och lägger armen om D
Innan jag går och lägger mig: kissar jag alltid
Just nu tänker jag på att: jag vill ha mat
Idag har jag: fixat visum till Vickan
Ikväll ska jag: kolla på fotboll ihop med D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0