food

Jag sitter på jobbet. Har sisådär ungefär 8 timmar kvar att jobba. Måste hålla mig vaken. Skitskoj. Det är ju så många andra som är vakna vid den här tiden på dygnet liksom.

Jag tänker fortfarande bara på en sak hela tiden. Nummer 9.
Får blir ett besök där snart. Kan ju ta med mig både Vickan och Carro då de båda är väldigt förtjusta i nummer 9. Idag, om några timmar blir det att äta fläskfilé, vitlökskroketter och trattkantarellsås. Det känns konstigt att laga till mat mitt i natten, vid 3-tiden. Enda gången man käkar riktig mat då är när man flyger eller är ute och svirar.

Imöra ska jag förmodligen träffa Annie i stan. Fast först ska jag hem och sova. Det kommer jag att behöva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0